Powered By Blogger

Tuesday, November 20, 2012

ඔබ .. කා සමග ද ...?



අද මම කියන්න යන්නෙ ටිකක් විතර පරණ පොතක් ගැන. පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු මහතා විසින් ලියන ලද මේ පොත 2010 වසරෙදි තමයි එළියට ඇවිත් තියෙන්නෙ.

මේක මම ගත්තෙ ගිය වසරෙ නෙවෙයි ඊට කලින් වසරෙ තිබුන පොත් ප්‍රදර්ශනයෙදි.
 
 

මේ පොතට ආසා වෙලා ගෙනාවට මොකද ... කියවන්න ගත්තම එපා වුනා. හරිම නීරස ගතියකුයි දැනුනේ. ඉතින් පැත්තකට දැම්මා.
මේ ලඟකදි මට කියවීමේ අහේනි කාලයක් ආවා. [හිටපු ගමන් එහෙම ඉඩෝර  එනවා]
මේ වගෙ කාලෙකදි .. ඒ කියන්නෙ කියවන්න හරිහමන් මුකුත් නැති වුනාම ...තමයි අපි පරණ පත්තර කෑලි හිට හොය හොය කියවන්නෙ. එහෙම කියවන්න දේවල් හොයනකොට  මේ පැත්තකට දාල තිබුන පොත හම්බ වුනා. මුකුත් ම නැති එකේ මේකත් මදෑ ... ''ඉඩෝරයට දිය දෝතක්''  කියල නැවත කියවන්න ගත්තා.

 මුල ටික හරි අමාරුවුනා කියවගන්න. මං හිතන්නෙ ඒකට ප්‍රධාන හේතුවක් තමයි ... මේ රචනා  ශෛලිය කියන එක. එක එක්කෙනා ලියන්නෙ එක එක විදිහටනෙ. ඉතින් ඔය රචනා විලාසය අපි අකමැති විදිහකට තිබුනම ඕනම පොතක් එපා වෙනවා ..

අනික මට වෙන විකල්පයකුත් තිබුනෙ නෑ .. පරණ පත්තර ඇරෙන්නෙ. [ඕන ම කෙනෙක් තදින් බඩගිනි වුනා ම නීරස කෑම වුනත් කන්ට පෙළඹෙනවා ]
 
 

ඉතින් කියවගෙන යද්දි .. මම ටික ටික ඒ ලියල තිබුන විලාසයට හුරුවෙන්න ගත්තා .. එහෙම හුරුවෙනකොට අපි ඉබේටම වගේ පොත තුළට කිඳා බහින්ට පටන් ගන්නවා. එතකොට අර නීරස ගතිය මගහැරී යනව වගේම ... ලේඛකයා කියන්ට උත්සාහ කරන දේ වඩා හොඳට වැටහෙන්නත් පටන් ගන්නවා..
 ඔන්න එතකොට තමයි හිතෙන්නෙ .. ''කොච්චර හොඳ පොතක් ද මේ  .. අපරාදෙන මම අහකට දාල තිබුනෙ'' කියලා. ඉතින් වේගයෙන් කියවල ඉවර කළා .. අපේ අර කවුද මිතුරියක් කිව්ව වගේ  ..''එක හුස්මට''  කියෙව්වා කියල කිව්වහැකි.
 
 

කියවල ඉවර වුනා ම මට පොඩි ගැටළුවකුත් ඉතුරු වුනා .. ඒ .. මම කා සමග ද කියන එක ගැන. පැහැදිළිව ම '' ඔබ සමග '' නම් නෙවෙයි. අවංකව ම මම කා සමගද කියන එක ගැන  හෙමීට කල්පනා කරල බැලුවම .. හීනියට ලැජ්ජාවක් වගෙත් දැනුනා.

ඔයගොල්ලොත් අමාරුවෙන් හරි කියවලා බලන්න ... ඔබට ම වැටහේ වි ඔබ .. ''ඔබ සමග''  ද ..?   නැතිනම් කා සමග ද  ...?  කියලා.
 
පසුව දැනගන්නට ලැබුන පරිදි .. පරාක්‍රම කොඩිතුවක්කු මහතා පොත් පහළොවක් විස්සක් ලියූ පළපුරුදු ලේඛකයෙකි. එතුමා ලියූ පොත් කීපයකටම රාජ්‍ය සම්මාන සහ ස්වාධීන සම්මාන හිමිව තිබේ.

වැඩිපුරම සම්මාන ලැබී ඇත්තේ කාව්‍ය සංග්‍රහ වලටය.

 

ප්‍රථම මුද්‍රණය     2010

පිට කවරය        ගුණසිරි කොළඹගේ

ප්‍රකාශක            සීමා සහිත සරසවි ප්‍රකාශකයෝ

I S B N                978 – 955 – 671 – 270 – 4

මිළ රුපියල්       290/-
 
 

2 comments:

  1. බලමු කියවලා...දැනගත්ත එක නම් හොඳයි. මාත් ටිකක් විතර පොත් ගුල්ලෙක්

    ReplyDelete
  2. ම්ම්ම්... කියවලා බලන්න හොඳ පොතක් වගේ...

    ReplyDelete